-
وسط ضلعهای مثلث و «دیگر هیچ»
در این طرح یادگیری، ایدهی طرح مسئله آمده است. موضوع مسئله تشابه است و فعالیت آنقدر باز طراحی شده است که هر دانشآموز میتواند با توجه به علاقه و تواناییهای…
-
وسط ضلعهای مثلث و «چه میشد اگر؟»
در این طرح یادگیری، ایدهی طرح مسئله با راهبرد تغییر مسئله آمده است. موضوع مسئله تشابه است.
-
بازی با دو چرخنده
در این طرح یک بازی احتمالاتی مطرح شده است که کارتهای بازی آن را خود دانشآموزان طراحی میکنند. این طراحی فرصتی برای فکر کردن به احتمال رخ دادن هر پیشامد…